ska jag dö eller inte..vadå ofullständigt...

När jag gick till barnmorskan för att kolla om det var en eller två bebisar så gjorde jag även ett cellprov.

Idag kom det ett brev,
 Bästa Sandra (prällen gjorde fel så alla tror att det är mitt tilltalsnamn
Cellprovet som tgs vid besöket hos barnmorskan den 28/8-09 var inte fullständigt.
Således innehöll provet inte all den information som vi normalt önskar.
Nytt prov bör göras inom 1 år.

Hur ska jag tolka detta?
Tog inte barnmorskan tillräckligt med tops på miin vad det nu är. Bör jag oroa mig, bör jag springa och göra nytt prov. Hur många har fått som jag ett "ofullständigt" prov. Men eftersom man bör göra det inom ett år, är de ingen brådska?

Jag fattar ingenting, är jag döende eller inte. Hr ju känt mig lite trött och hängig på sista tiden.....

Kommentarer
Postat av: mia

nä de fick väll inte me tilräckligt me slem grejs på topsen.. fast tror inte du kan göra de nu tror man skulle göra de fram till en viss vecka.. men de kan du fråga dem..

2009-09-09 @ 17:42:25
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Nilla

När provet e ofullständigt så kan det ha med att göra att de inte fick tillräckligt.. Det e ingen tops de använder.. De knipsar av en bit av livmodertappen.. Men det kan oxå va så att du ha nån lite ofarlig infektion.. Syrran hade det när hon tog första gången, men andra gången så va det helt normalt.. Så jag tror inte att du behöver oroa dig.. Kram

2009-09-10 @ 08:11:03
Postat av: A..

du behöver inte vara orolig.. jag fick samma svar när jag gjorde mitt sånt för två år sedan.. blev oxå livrädd o trodde jag skulle dö imon typ.. men oftast så är det bara en infektion som går över på 6-12 månader.. hade dem hittat nåt farligt hade dem tagit tag i det direkt..

2009-09-10 @ 14:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0