suktar....

När det gäller det här med att ge kommentarer om andra människor utseenede är de alltid lite svårt när man är i ett förhållande.

Min kille får t.ex inte säga att någon han träffat är snygg, eftersom dom han möte rär ju ett eventuellt hot som finns i hans närhet. Kändisar däremot är helt öppet, ja menar angelina jolie, tycker R att hon är skit snygg, fine. Det är större chans att jag får en snopp växande ur tutten på mig än att han träffar henne.

Anledning till kommentaren är att just nu kollar jag på ett splitter nytt avsnitt av one tree hill, säsong 7!!!

Man kan ju inte låta bli att bli suktad efter denna kille, nykomling i serien. Han är där för att stanna, om ja fick bestämma ;)



Självklart vinner min sambo över honom alla gånger!
Men titta skadar ju inte ;)

Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Åh tack så mkt :)!

2009-09-16 @ 06:42:54
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0