vilket tempo det blev...

gutten nacht!

kvällen blev helt hektisk, mer hektisk än jag hade planerat!

När jag kom hem, plockade jag i ordning. Sorterade tvätt, diskade upp, och lagade mat.

Till min hjälp hade jag Malin.
Jag skulle laga potatismos, köttbullar och sås. Vilket innebar tre saker på olika plattor. Så malin skötte såsen som blev en blandning mellan gräddsås och brunsås (i efterhand måste jag säga att det blev en lyckad blandning)

Då ringer R och säger att jag kunde sätta på pastan till hans mat. Så där stod jag, lite halvt i panik med fyra saker på plattorna. Försökte göra så att inget brändes.

Lyckades bra, jag åt min mat, och hade gjort i ordning R: s när Fredrik och Tina dök upp på en kaffe.

Det ringer på dörren igen och där står vår gamla granne med öl i handen. Efter lite härj där, så har alla åkt hem till sig, jag har en sambo som tittar i kors (mycket trött) och jag själv som hänger på nätet.

Dock hann jag inte umgås med Carro som det var tänkt, förlåt gumman men jag hade en jäkla massa saker här hemma som skulle fixas. Lördag??

Det var min kväll det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0