flummigt värre

Mamma pratar på skype med en väninna
Lillasyster ringer hem för att förvarna att hennes kille eventuellt kommer hem före henne. Hon är nämligen på 18-års fest
Konversationen dock lät följande
- Näe det var Johanna som ringde, hon skulle förvarna att hennes kille eventuellt kommer före henne. Hon är på födelsedagskalas (mamma)
- Mamma..... födelsedags FEST (jag)
- Jaha, födelsedags fest, jag fick tydligen inte säga kalas (mamma)
Fick också stränga order om att vara snäll mot honom.
Just därför ska jag försöka tvinga honom att sitta bredvid mig i soffan och  få honom att klia mej på ryggen.
Ska slå vad med mamma att jag kan lyckas
Vad tror ni?? Can i do it?? Syster lär ju död mej i alla fall om jag försöker. hehe

Kommentarer
Postat av: fia

hahahaha jag lovar att va barnvakt till Winton nån gång om du frågar om han kan klia dig på ryggen!!!

2010-04-24 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0