full rulle

oj oj oj mina vänner!

Vilken dag, trots att det varit full rulle så är jag ändå jävligt pigg

Mor och far dök upp runt middagstid, W sover som vanligt när mormor kommer
(mommo kan inte för sitt liv förstå varför jag klagar via telefon, jag har ju en sån snäll bebis :/  )


Det slutar med att jag får ut all skit i förrådet, något jag skjutit på såå länge, och storstädning av lägenheten.
Min mamma är världens bästa som hjälpte mej! tusen tusen tack!

Så jag är sjukt nöjd nu när jag sitter i min rena lägenhet,
W sover gott i sin säng och min vän Ewa är snart på ingång!


ps, lägenheten är så ren att Bamse (vår katt) gick runt och nosade överallt, han är inte van vid den nya doften, doften RENT! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0