jag är så het!

God morgon!

Klockan är inte ens halv nio och jag har matat W, jag har rapat bytt blöja. Ja ni vet ju the drill vid det här laget!
Dessutom har jag plockat, bäddat två sängar, vikt lite tvätt OCH, håll i er nu. DAMMSUGIT HELA LÄGENHETEN!

Medalj till Emmelie tack!

Jag har fått sova, massor i natt! La mig vid typ elva, klockan tolv ville han ha mat, sen klockan fyra. Men med nya flaskan tar det typ 10 min att mata honom mot ca 30-40 min innan. sjukt fortare och det är bara att lägga ner han i sängen så ligger han där och stirrar i mörket tills ögonlocken blir för tunga!

Mitt älskade barn han är så fin så!

Idag får jag besök (därav dammsugningen ) tjejerna som kommer är Ewa (gudmor till W) och en kompis till henne som jag känner lite.

Jag har varit hemma hos henne en gång och herreguuud vad fint hon hade, värsta inredningshemmet, och hennes julfika var ju inte av denna värld. Så det minsta jag kan göra är väl att dammsuga. Sen att jag hade hjärnsläpp i affären så jag inte köpte någon fika.
Mammas kärleksmums och kaffe får väl duga, får skylla på att Winton jävlats med mej i en vecka eller så ;)

Jaha, back to work, kaffet kallnar! jag är på stråååålande humör och vädret lika så!
Fy fan vilken dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Haha, synd att både Michiz och jag följer din blogg som slavar. Älskade inlägget igår. Hur underhållande som helst. Och hurra för nya flaskan. Ses klockan tre.

2010-04-15 @ 08:32:10
Postat av: Emmelie

det är ju roligt, lite pinsamt dock. hehe! Får väl försöka mej på att baka ngt nu också! Eller ut till konsum kanske =) ja ses om några timmar! cant wait!

2010-04-15 @ 08:54:55
URL: http://www,sedorikas.blogg.se/
Postat av: Martina

gå köp en sån där god kladdkaka på konsum från frödinge den passar aaaalltid=)och är nästan mer god än hembakad.

föresten håller på med en ny blogg om du undrar vart min tog vägen ... hälsa Winton att han är söt och om han vill ha en cougar mama om några år är jag villig att ställa upp! ;)

2010-04-15 @ 09:43:56
Postat av: Emmelie

hehe ja det är sant, de borde jag kanske göra! ja va faan! du måste ju blogga, fast med mer bilder ;) och nu blev jag nästan rädd, faktiskt så ska nog min winton hålla sig till flickor i hans egna ålder, men jag lovar att framföra det när han är mogen nog att höra det ;))

2010-04-15 @ 09:55:20
URL: http://www,sedorikas.blogg.se/
Postat av: Pappis

Vadå duga...Klart att Mammis kakor alltid är goda....Fy på dig...;)

2010-04-15 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0