JAG HATAR ATT FLYTTA!!!

Lilleman har haft lite ont i maugen men lite färnkålste tryckte jag i honom och vips började det prutta i blöjan!

Maten är klar, mäklarna har varit på besök och strax ska lillemannen käka!
Sen är det kväll!

Vad har jag fått uträttat idag?
Typ nada!

jag bävar flytten, jag avskyr att flytta! Finner inga ord för att flytta, packa och konka och bära! Flyttstädningen ska vi inte tala om!!

usch usch usch!
Därför förtränger jag det och lever i nuet, och nuet innebär slänga i mej mat innan lilleman tappar nappen igen!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Får hoppas att pappa är ledig, så han kan hjälpa till!! Jag kan kanske ta ledigt och ta hand om Winton =) Allt löser sej nog ska du se =) Puss

2010-04-20 @ 19:29:21
Postat av: Meya

Frank verkar mest tycka om teét och blir överlycklig när vi skedar i honom det. Hans bajs luktade som en död katt igår, var det teét som gjorde det?

2010-04-20 @ 20:46:04
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0