jag vill SUPA!

Det här med att vara nybliven mamma är spännande och otroligt skräckinjagande!

Ibland känner man sig lite instängd att hela tiden ha honom i närheten, man är liksom inte sig själv längre.
Inte bara sig själv att tänka på

Det är en konstig känsla, ibland är den känslan okej och ibland är den lite jobbig.
Så här ska det vara hela livet i princip.

Dock sedan att jag blivit mamma har jag blivit enormt avundsjuk på dom som bloggar om att dom festar.
Jag vill också FESTA, supa skallen av mej.

För er som inte känner mej så är detta sooo not me!
Jag är ingen party-pingla alls, har aldrig varit (om man bortser spanien resan)
Jag hatar att bli full, jag får ångest, försöker spy och vill sedan åka hem för att sova. Allt detta innan kl 1.

Varför vill jag då supa??



Smal och snygg
Nu bulldeg på magen
Vad fort det ändras ;)

Kommentarer
Postat av: tekå

nästa helg då ska du får supa....

2010-04-11 @ 12:19:38
URL: http://teky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0