min vikt är idag på.....

God början på eftermiddagen!

Winton och jag sov länge idag, klockan elva klev vi upp. Sjusovare vi är!
Tvingade i lillen lite te. Körde te, lite mat, te lite mat! Till slut slank det ner!

Nu springer jag runt och städar och fejar! Vi ska ju sälja vår lägenhet och idag ska dom fotografera! Ska bli såå skönt att det snart är över, det har varit som en sten på mina axlar!

Idag är det måndag, vilket innebär vägning. Till mitt försvar har det varit mycket nu denna veckan, jag är ju en orolighets människa så fokuset har inte legat på topp när det gäller vikten.

När jag ställde mej på vågen vägde jag..... 68,8 kg, så nedgång med 0,9kg
INTE illa pinkat om jag får säga det själv! Mycket nöjd!

Denna veckan ska jag ta tag i mitt liv och köpa ett måttband, det är otroligt viktigt att mäta sig säger alla. Så det ska jag göra!

Nu fortsätter städningen!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0