skrikfesten is over

Nu har jag verkligen skadat mitt barn om man ska gå efter artikeln!
Vi har nämligen haft lite skrikfest!
Tur att man hade mormor här i alla fall som kunde stå till räddning!
Lilleman är sjukt hård i magen (I relation till vad ett litet barn som enbart äter flytande föda ska ha) så efter all möjlig insats kom det lite bajs.
Magontet har försvunnit en stund, och vi har tryckt i lite mer färnkålste!
Hoppas på sömn i natt i varje fall!
För övrigt är det körslaget och jag funderar på att övertala mor att kolla på die hard 4.0
finns något annat??

Kommentarer
Postat av: Linda

Då har jag också skadat mitt barn ikväll, eller hon har skadat sig själv för jag har inte kunnat trösta henne trots en massa försök. ;)



2010-04-24 @ 22:04:59
URL: http://www.deaduntildarktavlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0