tv är en utmärkt barnvakt

Nu har man sprungit runt och gjort sin vanliga runda med att plocka och vika tvätt och bädda sängen!
Lilleman har nu upptäckt tv:n och den är en UTMÄRKT barnvakt!
Han blir ju annars väldigt lätt uttråkad!

Bespara mig nu alla elaka kommentarer om hur farligt det är att titta på tv. Jag tittar typ på tv mest i hela världen och jag är ju helt normal...*host host*

Anyway, jag har inga planer alls idag, Ewa kommer på eftermiddagen (ewa är wintons blivande gudmor) när vi nu ska hinna med ett dop mitt i en flytt!

ÅÅÅÅ varför ska vi alltid köra ihop saker!
Jag vill inte flytta! Eller jag vill, bara jag slipper flytta skiten och packa ner. Packa upp går skitbra!
åååå...

jaha, nu ska jag få i mej lite frulle, är ju så dålig på att äta mat om dagarna, och nu på måndag kan jag garantera att jag är över 70 igen. Jag har ingen ork alls just nu!
Menmen....

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad ska du göra i morgon :) ?

2010-04-22 @ 12:40:30
URL: http://johannalewandowski.blogg.se/
Postat av: Maddy

Håller med dig om tven..ibland kan man inte agera barnvakt..Iof får jag betalt för att vara hemma med honom..men hinner jag inte,såhinner jag inte;)

2010-04-22 @ 13:11:49
URL: http://litekvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0