dag tre och fyra

Försökte blogga igår hos syster men deras internet är knäppt så det kom aldrig upp på bloggen

Nuläget är somsådan att han igår var väldigt grinig, det måste bara vara tänder för så som han gnuggar och dreglar och är irriterad. Så det är det jobbiga att underhålla hela hela tiden en irriterad och sur bebis. De duger liksom inte att ta upp honom utan ingenting duger

I natt sov vi hemma, han vaknade kvart i två och satte igång, han höll ut i 1,5 h och under hela tiden väntade jag på att sambon skulle få ett raseri utbrott, jag hade förvarnat honom och berättat att jag gör detta så vi ska få sova ordentligen om nätterna.

Hör och häpna hade han inte ens hört W inatt. Mycket skönt!

Nu sover lilleman, sen ska vi till morfar som passar kusin Alicia medan hennes föräldrar är på ullared. sjuuukt avis!
Så han ska få lite assistans tills mormor kommer hem från jobbet.

För övrigt är det tvätt och plock, laddar inför helgens städning! åååå hatar!

Well well, have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför hjälper inte din sambo dig? ni måste ju samarbeta för det är inte bara du som måste ta det tunga lasten, ni är två om det här? jag bli lite oroad för dig och tycker du är jätte duktig på alla sätt men om du inte blir utvilad någon gång kommer det bara bli värre...så se till att pappan till ditt barn börjar bry sig mer!

2010-08-26 @ 10:17:43
Postat av: en tanke!

Du har inte funderat på att hans oroliga sömn beror på att ni verkar!?! sova borta en del!Vår son har aldrig sovit hela nätterna men när vi flyttade blev det betydligt värre(flyttade samtidigt ner sängen på lägsta läget)! Vaknar typ varannan timme nu mot att tidigare typ vaknat 2ggr/natt!

2010-08-26 @ 12:12:20
Postat av: Emmelie

ni är båda anonyma så jag ska ändå försöka skriva separat. det här med att min sambo inte hjälper så har det mest med att göra att han jobbar mycket, vilket gör att han behöver sin sömn, han är uppe på tak och höga höjder väldigt mycket så känner att han behöver få sin sömn lite av den anledningen. Sen självklart skulle jag ju inte tacka nej till lite mer hjälp =)



Du andra anonyma, ja det har jag faktiskt inte tänkt på, men jag tror mest det har varit förkylning och ev tänder på gång. En liten tillväxtfas är runt knutarna och då har han också hållt på att vara gnällig och sådär. så hoppas på att det är det som spökar. Eftersom dom jag känner bor längre bort så är det smidigast att sova över. Tiden får utvisa helt enkelt! men tack för tanken, ska ha det i åtanke faktiskt!



kram på er båda =)

2010-08-26 @ 21:43:26
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0