dag två i denna SHN andan

dag två i denna SHN andan

Han somnade bokstavligt talat i sin stol igår kväll, finns på film. Lille gubben :) Sov sedan därifrån till kl fem, sen var han envis som synden så han var i princip vaken och oftast lite förbannad fram tills vi ska gå upp kl sju. Men han har ju inga persiener där han sover hos syrran så han kan ju vakna lite tidigare av det.

Nu har han varit förbannad, väldigt trött, men det är ju så att när han inte sover när han ska, blir han ju övertrött, men det är bara att hålla ut och försöka tills dess att JAG bestämmer när han ska sova.

Så jag får sova mer nu under natten, men han är mycket gnällig och det krävs mer tålamod, (som jag dock inte har)

Nu somnade han på dirren och jag ska nog ta en powernap i soffan, jamenar jag har ju varit vaken sen kl fem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0