danke dank.....

jag tackar för råden!
Har testat att konka honom och å så fort jag stannar eller försöker sätta mej ner satte han igång igen. Hystrisk när jag la honom i vagnen. Men jag tror det är tänderna för han gnor med tungan och i allmänhet med händerna i munnen, en kall bitring och han blev tystare!

Hoppas någon eller några dyker upp, för en gnällig bebis är tamejtusan inget roligt!

Inatt har jag varit uppe ca 10 gånger fram till kl fem, jag gav han mat och han sov till sju. Varit uppe sen dess, såå segt!

Dagen bjuder på lite trädgårdsgöra! R ska kapa häcken och jag ska väl försöka klippa gräset! De ska nog gå bra hehe!


Kommentarer
Postat av: sandra

hej ! har surt med pengar just nu så får vänta med att komme ut men så fort de står rätt till med det igen kommer jag ut!!! kram

2010-08-21 @ 14:08:05
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Vad kul att du gör det :)

Har redan skrivit upp Oupswemadeababy, så hon kommer vara med :)

2010-08-22 @ 08:50:55
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0