driver mej till vansinne!

Ja vet att de är mycket gnäll om min lille kille nu för tiden men han driver mej till vansinne!
Jag saknar min gode lille glada kille, nu är det bara grin och gnäll 98,5% av dygnet!

Inte ens när han ska sova är han nöjd utan har nu den senaste halvtimmen vaknat typ 4 gånger! Otröstlig!

Men jag härdar ut, detta måste ju bara vara en fas *håller tummarna *

Haha, imorgon blir det färd till kalmar, ska lämna över allt som har med lägenheten att göra och sedan ska nytt inhandlas till Winton! Det ser jag fram emot, men hade hoppats på en bra natt, men det verkar ju inte inträffa, så det är väl ingen mening med att somna alls känns de som........


Men jag älskar min lille kille, det är ju bara det att jag älskar honom som mest när han är glad ;))

Skit unge jag har :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0