duktiga lilla killen

Jag la winton lite efter sju, han vaknade till för en pytte stund sedan och somnade om på två min helt själv. Lilleman har ingen napp längre. Han är så duktig!

Dock har han inte fattat tjusningen med att sova länge utan kl sex är en "bra tid" för honom att stiga upp.

Under dessa tre timmar som han sovit (känns som typ sex timmar) har jag kollat på min nya favvoserie make it och break it. Rekommenderas!

Mannen min har kuat ihop sig i sängen och jag ska snaaart joina honom. Bara fem min till intalar jag mej själv hela tiden.

Är det normalt att bli så beroende av en tv serie.
Jag är knäpp!

Kommentarer
Postat av: mia

me too.. du kan ju testa o skjuta på de sen att lägga honom vid 8 så kanske han sover vid 7.. eller halv 8 så sover han till halv 7,..

2010-08-28 @ 09:55:09
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0