SOLD.....

ÄNTLIGEN.....ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN......ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN är vår lägenhet såld!!

Hipp hipp hurra!!!

Fasen vad skönt, papper är påskrivna, vågade inte hoppas för mycket förrän det var gjort, men nu är de klappat och klart och man kan pusta ut!

Dagen har bestått i massa måsten, Winton tycker det är roligt med en lätt irriterad mamma så han har gjort allt för att "jävlas" med mej idag. Samtidigt skulle jag skriva ut en massa papper, ringa samtal hit och dit, och nu är det gjort.

In till stan och fixat med mäklaren och sedan hem till Malin igen, det är rix fm festival idag och Malin och hennes vän skulle gå. Men trängas med MASSA människor, och inga hörselsydd till lilleman så sa jag att jag kunde stanna hemma, så jag är barnvakt nu åt TVÅ barn. Läskigt!

Så idag är en bra dag, och jag firade det med lite godis från tokiga ture!
Mums mums!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till er!

Äntligen!!

2010-08-06 @ 08:15:24
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: Emmy

Grattis till er!! =)

2010-08-10 @ 17:18:51
URL: http://fabulousemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0