lite allt möjligt...

Som vanligt har det gått jätte lång tid sedan jag bloggade, jag MÅSTE SKÄRPA MEJ!!

Ni får skälla lite på mej!

I helgen har jag och familjen varit hos min syster, och hennes kille och deras lilla Alicia!
Hade otroligt roligt där, jag och syster spelade skjutspel på ps3 medan killarna åkte fiddy och ktm. Det är ju bara skog i området så passar perfekt att gasa och hålla på så som man inte kan i ett vanligt bostadsområde!

För övrigt vägrar Winton fortf att vända sig åt det ena eller det andra hållet
Däremot om han halvligger vill han ta sig upp i sittande läge, han höll t.o.m på att välta i babysittern

Så tror han kommer ha det mycket roligare när han lärt sig att sitta ordentligt =)

jaha de va ju lite om mej!


Jag tänkte ha en "frågestund" och jag vill knappt kalla det de om man inte får några frågor, haha. Men om ni har något ni vill säga, eller fråga så skriv en kommentar vettja! Jag svarar på allt, ingen cencur alls här inte!











Lilla killen har så många olika miner :)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ska ni döpa Winton?



/ Gudmor

2010-08-16 @ 16:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0