välling..näää...ersättning....näää-...gröt...JAAA

Panikdag idag, då W fick sin spruta var han riktig grinig på kvällen, så i princip all min energi gick till honom och sedan köket för det såg ut som kriget!

Som plåster på såren för hans griniga kväll och några nappinstoppningar under natten lät han mamma få sovmorgon till halv nio.

vill inte låta otacksam på något sätt men det var ju HEEELT fel dag att ta sovmorgon på. Föräldargrupp kl tio, då ska jag hinna sminka sig (det är ju första gången man träffar dom här mammorna och något gott intryck förutom mitt fettiga hår behövs), ge W mat, packa hans väska, klä på mej och gåå bort dit.

Vi hann, men stress stress stress.....

Efter gick jag ut med mor, handlade. up and go blöjorna är SKIIIIIT! Det bara läcker läcker läcker om Winton med dom. Tacka vet jag "vanliga" blöjor!

Eftermiddagen har varit spel, en promenad till och sedan gjorde jag en misslyckad tacopaj! duktigt Emmelie....

Nu sover lillemannen, efter försök med välling (ville ej ha) ersättning (ville ej ha ) och sedan gröt (ville ha)
Ungen äter oss ur huset genom att matvägra det jag ger honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0