Challenge accepted...

Allt känns som en utmaning nu för tiden!

Att orka jobba, att orka gå till affären, att orka träffa mina vänner

Det är skönt att de flesta i min omgivning ändå har tålamod med detta.
Framför allt min kära kollega Frida.
Vad hon har en oengagerad trött hög gravid människa som kollega!

Nu är det så illa att jag har en halv toarulle kvar, idag satt jag och funderade på hur länge den räcker.
Hur länge slipper jag gå till affären. Kan jag lyckas hela veckan måntro?
Om jag bara kissar hemma och bajsar på jobbet.

Challenge accepted som Barney i how i met your mother skulle säga!






Kommentarer
Postat av: Madde, Melkers mamma.

Haha gud vad jag känner igen ditt toarulle dilemma :D Jag var exakt likadan på slutet, jag snålade sönder allt för att slippa gå ut haha.



sv: Jag förstår, sånt där suger. Jag brukade bli skitsur på alla som fick sina bebisar, framför allt när alla Aprilmammor började ploppa sina tidigare, gud vad arg jag blev! Jag kunde typ sitta och gråta haha :P Men snaaaaaaart :)!

2010-02-02 @ 09:50:05
URL: http://enolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0