dålig bajsplanering

Tror ni inte det första jag gör när jag kommer hem är att bajsa!
Typiskt att detta skulle ske just när jag kommit innanför dörren!

Dåligt planerat!

Nu ska jag grotta ner mig i försäkringskassans jäkla system och se till att kirra lite pengar tills bebis kommer.
Tvätt är i maskinen, magen kurrar och jag är sååååååå trött!

Fan vad surt det är att ständigt vara trött. Jag är en sån tråkig person att vara med!

Jag är sugen på glass och typ kladdkaka, någon som vill komma med detta kanske??


Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej! vi skulle kunna baka kladdkaka i morgon om du kan och har lust? sen kan ja ju ta med min kära matte bok:P behöver har kommit till tal 1013 av 1001,hehe.....kramis

2010-02-02 @ 18:12:47
Postat av: Ewa

Var inte det väldigt bra planerat? Du slipper skita i snön eller på något annat otrevligt ställe. Du bajsar vilket visar på bra ämnensomsättning och du får det gjort det första du gör så du sen kan njuta av kvällen.



Bra planering!

2010-02-02 @ 18:22:24
Postat av: emmelie

Ewa: antar att du inte läst mitt toa papper dilemma. Därav inte bra att bajsa hemma ;)



Sandra: japp de skulle vi nog kunna göra! Men du får handla ägg, för de har ja inge hemma! men du, om du kommit till tal 1013 av 1001 så har du ju kommit längre än vad de finns uppgifter ;)



2010-02-02 @ 18:26:24
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Ewa

Åh, det måste jag missat!

2010-02-02 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0