fitt rum.....

Hej hå!

Snubben har inte kommit, men tapeten har bubblat sig, så nu håller R på att dra bort tapet. Typ halva väggen är borta och R blir bara mer och mer irriterad.

TACK DU SNÄLLE som kom på kaffe. Utan kaffe hade jag nog dödat R för länge länge sedan!
Men han är duktig killen som jobbar på =)

Men förbannade rum till att muppa sig. Blir så förbannad. Varför kan det inte vara säga VIPPS så är rummet klart och tapetserat??

Nej så lätt de ska de ju inte gå tyvärr!

Men rummet är igång, det är det jag lever på just nu, och det faktumet att nu när folk frågar hur länge det är kvar nu kan jag säga MINDRE ÄN EN MÅNAD!!!!!

Sååå nicE!

Alles fur now!
Hörs sen
Puss kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är ledsen att säga det Emmelie, men vi hade köpt kexen innan du skrivit om dom. Så du kan tyvärr inte ta åt dig äran. Jag blev helt såld när jag smakat dom hos en av mina kaffemammor. ;)

Men mjölk, urk. Jag dricker inte mjölk. Kaffe däremot är det supergott att doppa dom i. Coca Cola likaså. ;)

2010-02-07 @ 12:46:01
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0