här har ni mitt liv 24 h bakåt

Nu ska jag skriva lite om vad jag gjorde igår!

Efter jobbet blev det McDonalds med Sanda. MUMS!

När jag kom hem halvsov jag på soffan och sen fick jag mat hos Jimmie och Anita. Mycket gott, trots bortpillandet av typ hälften av maträtten ;)

Sen snack om ditten och datten och jag somnade väldigt nice på kvällen


för tillfället värker min rygg något inutahelvete.
Har gått ner med julsakerna i förrådet, tydligen var det otroligt påfrestande för kroppen. Har ju dock tvättat och fixat här hemma också. Dammsög och svabbade lite. Ja lite smått och gott!

Sen kom jag ju på min dator , så nu har ja även internet. Sitter i sängen och bara tar de lugnt. måste lyssna på kroppen. Annars får jag hela släkt och vänner på mej!

Det var min dag hittills, lovade mej själv att inte vara onyttig mer, men när A ringer och föreslår McD igen, så GÅR DET JU INTE AT TACKA NEJ!

Right?

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jo, det går att tacka nej för du måste tänka på att bebisen behöver lite nyttig mat också ;)

2010-02-20 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0