Jag har blivit utmanad....

Jag har blivit utmanad av Linda......
  • Varje "spelare" börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
  • Bloggarna som blivit utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tills slut väljer bloggaren ut sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
  • Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras blogg och låter dem veta att de blivit utvalda och att de ska läsa ens egens blogg för mer information.
Sjukt jobbiga regler jag vet, men efter att ha läst dom typ 4 gånger så fattar jag nu vad jag ska göra.

Här kommer wierd fact about me....

*  Jag kan vrida mina fötter sjukt bakåt. Över-rörlig vilket är mitt egna lilla party trick kan man säga. Sjukt roligt dock.

*  Jag kan inte gå in i en affär utan att handla något onyttigt, om ja så bodde i en godisaffär så är det så. Tror det kallas tvångstankar när jag tänker efter.

*  Jag la mitt arbetsschema efter vad som gick på tv, jag följde allt slaviskt och kunde inte missa något. Men poff dök det upp en skit bra internet sida med alla serier, plus inspelningsbar box. Can't live without it....

* Jag har hål i mina mungipor, seriöst. Kan inte äta något gettigt utan att det hamnar utanför munnen. Som en femåring alltså. Vilket ledde till att jag alltid blev påkommen när jag smygätit choklad och liknande

* Jag behöver alltid känna att folk tycker om mig, har jätte svårt när folk är arga på mej. Resulterar oftast i att jag ger mej bara för att inte göra mej ovän med folk

* Jag tål inte katter men har ändock två stycken. Jag vill ha det fint hemma, men har ändock det inte (dock inte mitt fel) jag vill vara smal, men är ändock fet. Jag går hela tiden mot mina egna principer av någon konstig anledning.

Jaha, då ska jag försöka hitta på 6 stycken vänner som jag kan utmana.


Jag utmanar:
Ewa
Sara
Kia
Mor
Lillasyster
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Men nu måste du ju slänga upp en bild på dina fötter, upp till bevis liksom! :D



Kul att du gjorde utmaningen. :)

2010-02-28 @ 00:20:22
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0