jag lever, men det är klappt som fan...

Godmorgon!

Jag lever men de är fantamej knappt!

Somnade halv 10 igår, vaknade vid 11. Sen har jag vaknat ca 7 ggr under natten. Ett par gånger kissenödig och sedan ett par gånger av en REJÄL halsbränna.

Ja du Mia, utan rennie hade jag nog hoppat ut från balkongen och ätit upp all snö på hela området! :)

Igår städades det i gästrummet, efter typ 10 min sa kroppen ifrån. Så tog många pauser samtidigt som jag pratade i tele. Perfekt!

Idag blir det att kräla på golvet och försöka få upp alla spackel klumpar som finns där. Sen blir de nog lite svabbning . KUL!

Som om ni är intresserade av att veta vad jag ska göra så här ingående! Gud vilken trist människa jag ÄR!
Förlåt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0