kiss,förlossning och trång mutta...

Varje gång jag kissar kommer jag osökt in på det här med förlossning.

Urinröret har ju ingenting med förlossningen att göra, men jag kommer in på detta i vilket fall!

För en del kvinnor (läs mig) så är det ju så att man är så pass "trång" att ens killes(läs min killes) penis (läs kuk) gör ont när man har sex (läs knulla)

Skämt å sido men för vissa kvinnor är det ju faktiskt så!

Då funderar jag på att om man inte ens får in en snopp i muttan utan att man tycker det gör förbaskat ont, och där ska en bebis tränga sig ut.
Vet inte riktigt om det är skillnad från vilket håll man kommer ifrån i och för sig.

I vissa hål är det ju en viss skillad, (sen behöver jag ju inte fortsätta längre där utan ni fattar nog vilket hål jag menar)

det har börjat bli rätt jobbigt att kissa med dessa tankar, framför allt när man går en gång i timmen.
Psykhuset nästa kanske??

Kommentarer
Postat av: Lea

Ja, vi är verkligen nära nu!!! skrämmande men kul! Gissa gärna bebisens ankomst i min blogg =)

2010-02-05 @ 14:03:21
URL: http://diiorkiss.blogg
Postat av: Mamma

aohaho aho* Lite mycket info där va =)

Ut ska barnet i alla fall hahaha

Det löser sej nog!!

Puss

2010-02-05 @ 14:12:07
Postat av: Emmelie

Det var ju de ja menade mor! Ibland kanske de blir too much info. Sen va ja ju faktiskt lite ironisk där. Min mutta är ju slapp..MOHAHA!

2010-02-05 @ 14:28:22
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Tova

Hahah. Jag brukade också tänka på det där...

vet ju inte hur det är för andra, men så här i efterhand måste jag nog säga att när bebisen kom ut därnere så hann man knappt tänka ens...

Jag kände knappt att det sved (och att jag sprack) fast det ju faktiskt var nånting STORT som pressades ut... det kändes mest skönt att få ut den där klumpen som låg och tryckte som f*n haha. Som en lättnd typ...



Fast sen gick ju förlossningen extremt snabbt för mig också. Så jag kanske inte ska uttala mig egentligen, haha.

2010-02-05 @ 17:09:50
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0