KOMMUNIKATIONSPROBLEM??


Okej, som vi tidigare fastslagit så har ju R och jag kommunikationsproblem.
Rätt så grava sådana! (if u ask me)

Här kommer helgens kommunikationsproblem.

BABYRUMMET!

Jag dras hela tiden mellan att pika att han borde jobba med rummet vs att han varit duktig i veckan och fixat och donat. Men rummet MÅSTE ju bli klart! dvs ångest!

Börjar lördagen med att försiktigt liksom hinta att jaha, dags att gå upp och börja fixa. Inget händer. R är bakis.

Jag pikar en stund senare, och då får grymtande svar att nu är det faktiskt ANDRA gången jag påpekar med rummet och att han faktiskt är bakis men att han SKAAAA fixa med det. (märker ni irritationen)

Lördagen slutar med att inget i rummet är gjort. NOT GOOD!

Söndagen så får han tummen ur och spacklar rummet. GOOD .

Nu är det bara lite slipning kvar och tapetseringen. R kommer hem om två veckor. NOT GOOD.

Så därför ska ja nu STORSTÄDA hela rummet, och ändock sätta upp skötbordet och hyllan, så jag får ordning. när R kommer hem och skall fortsätta så får vi antingen bära ut allt eller täcka för det.

Nu tänker jag inte vänta längre!

Dock om någon mer erfarenhet vill komma och fixa med detta, så går det naturligtvis bra!

Betalning blir i natura. Antingen mej eller med R. Take a pick! JAG ÄR DESPERAT!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, hade jag bott närmare hadde jag kommit och fixat rummet åt dig. Din betalning hade varit att se efter mina små trollungar under tiden. ;)

Terapiarbete för mig och samtidigt bli avlastad, det är heaven!

2010-02-15 @ 11:09:53
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com
Postat av: Linda

Gutt att jag stakar mig på tangenterna med. HADE såklart. Får skylla på Hailey som sitter på armen. :)

2010-02-15 @ 11:11:30
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com
Postat av: Emmelie

jag är absolut för en barnpassning. Lätt värt det! Kan gå hem "sjuk" från jobbet till och med. Nämnde jag att jag är desperat?? ;)

2010-02-15 @ 11:18:26
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0