körsbär i örat

Idag tänkte jag göra Sverige en tjänst.
Jag ska titta på melodifestivalen!!

De ni!

De har inte hänt i år, för jag bryr mig inte om Erik vem fan de nu är mimade i ynka 5 sekunder. Snacka om dålig förlorare (haha jag hade också klagat för jag är skit dålig förlorare jag också.

Vem är det jag ska heja på idag, ja vet inte ens vilka som ska vara med!

För övrigt vet ni ju alla vid det här laget att jag har haft sjukt dålig hud under min graviditet. R verkar tro att jag slutat tvätta mej men så är inte fallet.

Dock så inser jag HUR MYCKET jag vill att bebis ska komma, när man hittar en finne i örat stor som ett körsbär! hormonerna bara flödar och jag vill så mycket att bebis ska titta ut!

jaha, dags att titta lite också! =)
heja heja........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0