shopping för honom...

Gud vad otrevlig jag känner mej när jag inte kan blogga. Men nu har jag slitit åt mej datorn en liten stund :)



R föreslog en runda till stan och höggravid eller inte så har väl aldrig shopping hindrat en kvinna.
Så in åkte vi, men det var bara R som shoppade.

Är nu hemkomna med två nya tröjor, ett ps3 spel, 3 pärmar.
Vi har ätit och fikat.
Varit en väldigt trevlig dag helt enkelt

Kroppen stretar dock emot så jag är trött som om jag varit vaken i två dygn
Jobbigt!

Grattis till Mickan som fått bebis idag!
Sjukt avundsjuk måste jag säga!
Det är så nära men ändå så långt bort.

Ha en trevlig kväll!
Puss




Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

hoppas ni har en trevlig helg! :)

2010-02-06 @ 17:17:42
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0