svärfar och jag...

Eftersom R skulle ut och äta med jobbe så stannade jag hemma.
Mitt i duschen kommer svärfar och plingar på dörren. (R sa att han hade typ 15 mil kvar, men ikke)

Ut i handduk, lödder i håret och ansiktsmask ser jag ju inte ut som världens bäsa välkomst-kommité, men de va bara att släppa in och duscha vidare.

Istället för att sätta oss ner i lugnan ro, så ska jag ju naturligtvis sätta igång med datorbordet, så nu är de klart  och även sista delen av skötbordet är uppe!

FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Dock så är svärfar en typisk karl som ska gå händelserna i förväg i ihopbyggnaden, medan jag då lugn och metodiskt går enligt instruktionerna. (gick ju åt helvete förra gången ja inte gjorde det) så därav har jag lärt mig den läxan.

Men klart är det, snyggt som fan är det!
Nu fattas bara curling guld

Imorgon är det lördag vilket innebär att en bebis ska titta ut, pyret och jag har ju en deal
Lördagar är det som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0