tack tv3 och tack OS

God morgon eller något

Klockan är 05.37 och jag har varit vaken i en kvart eller så.
Tack gode gud för OS
Nu har jag sett lite finaler med i stort sett kineser och japaner. Dom är ena fenare på att åka skridskor dom där små killarna och tjejerna.

För er som läst min blogg ett tag har fattat att varje helg har jag kollat på melroce place varje helg. För tre helger sedan dök aldrig melrose upp, det var oprah istället?" say what??


Nu har jag förstått vart Melrose tog vägen, dom har flyttat det tills nu. KL HALV JÄVLA SEX PÅ MORGONEN!

Är det schysst eller mot tittarna, bara flytta programmet, inte en halvtimme eller så, nej då. typ 6 jävla timmar tidigare.

TUR att jag nu är vaken för att se detta!
Tack tv3, nu kan ja ju inte bara somna om!

Kommentarer
Postat av: mia

spela in finns de något som heter!! sen kommer du älska de nya tiderna.. jag följer ju dawsons creek.. kolla när de sänds =)

2010-02-21 @ 11:57:23
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0