Alla bara skriker åt mej!

Nu är det en bebis på jobbet.
Min kollega M kom in med sin lilla dotter Ida =)

Vilken sötnos, ilsk men så söt!
Hon har gråtit konstant så jag har vaggat och jag har haft en hel del panik.
Med gravid mage så på något sätt så förväntar sig folk att man ska "hantera" situationen med bebisar. Som att man helt plötsligt kan hantera barn bara för att man är på tjocken själv

Vilket jag kände att jag inte gjorde!

Kommer nog bli en ursel mamma. Först min systers dotter och nu lilla Ida! Alla barn bara skriker åt mej! :(


What have I done?


Kommentarer
Postat av: Tova

Haha, förstår dig!! Själv har jag typ inte TAGIT i en bebis sen min yngsta syster föddes... vilket ju var ett tag sen :P



Men enligt alla kommer det ju typ naturligt med en gång när man själv får barn ;) men man ska typiskt nog alltid tvivla på sig själv, typ att man kommer bli en dålig mamma som inte alls fattar hur man ska göra, hihi!

2010-01-14 @ 11:59:51
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: mia

jag håller me föregående talare.. varför tror du att jag inte ville ha barn innan.. jag lämnade ju tillbaka dem så fort de "skrynklade sig" vilket de ofta gjorde.. men sen har du ett hemligt vapen me.. booobisen.. matte var duktig avundsjuka på dem i början.. de funkade jämt.. =)

2010-01-14 @ 12:07:01
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: sandra

du kommer bli en toppen mamma:D

2010-01-14 @ 12:25:16
Postat av: Mamma

Men Emmelie, du fick ju Alicia tyst och nöjd (fast hon hade ont i sin mage) sist ni var här!! Är något helt annorlunda med sitt egan barn, än andras.Mammas doft är trygghet...Kommer bli en jätte bra mamma Emmi =) Puss

2010-01-14 @ 18:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0