BM tid flyttad....

Min BM tid blev flyttad till imorgon, för hon behövde vabba. Blev besviken. Framför allt när man förberett sig på att "åka hem" kl 14. Så det blir att jobba kvar och sen imorgon att åka till BM. Om hon kan jobba då vill säga!

Det var min tråkiga nyhet! snart dags för lunch, dock proppat i mej ca 20 rollo kolor så kan väl inte säga att aptiten är överdrivet stor.



De gula är godare, vilket är de jag äter. Men lagret börjar ta slut!
Ingen som ska till Ikea här i Kalmar? =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska äta näringsrik mat Emmi!!! Tänk på att dessa goda kolor sätter sej på kroppen, och kan va ganska svåra att få bort sen...Är det värt dem då??

Puss

2010-01-13 @ 13:45:42
Postat av: Emmelie

Tro mig mamma, allt klistrar sig på denna kropp. Men min mun och hand kan inte säga emot mitt begär. dom gör vad begäret säger. dvs stoppar allt möjligt onyttigt i munnen. Vågen vågar jag inte ens ställa mig på! =(

2010-01-13 @ 14:56:20
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tro mig mamma, allt klistrar sig på denna kropp. Men min mun och hand kan inte säga emot mitt begär. dom gör vad begäret säger. dvs stoppar allt möjligt onyttigt i munnen. Vågen vågar jag inte ens ställa mig på! =(

2010-01-13 @ 14:56:32
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0