Come fly with me!

Jag kollar mycket på tv.
Det är något som jag tror alla skulle säga som känner mej. Förr i tiden innan ja hittade min sida på nätet, la ja mitt schema efter vad som kom på tv:n.
Tragiskt jag vet!

Nu tänkte jag inte prata så mycket mer om det, MEN jag har funderat på det här med reality shows, som typ Ullared och Stockholm-Arlanda.

Jag kommer osökt in på att tänka på EasyJet:s show som man får följa. Folk är fantamej ALLTID förbannade på easy jet. För att passagerna checkar in försent och så får dom inte kliva ombord. Passagerarna är SKIT FÖRBANNADE för att dom hela tiden håller på reglerna. Ofta håller jag t.o.m med EasyJet om detta =)



Men på vilket sett är detta bra för deras märke. När folk enbart är förbannade.
Men som man brukar säga!

No publicity is bad publicity.....?
What say you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0