designa min blogg.....

Detta med designa min blogg är ett rent helvete.
Varför?
tidsbrist och det faktumet att jag saknar totalt den där genen som behövs för att vara kreativ och uppfinningsrik

Storasyster fick den genen och jag fick förmågan att vara solbrun och inte hon (förlåt syster men du blir faktiskt inte så väldans brun tyvärr)

Sen kan man ju diskutera vem som drog nitlotten och i detta fallet när det gäller bloggdesign var det definitivt jag!

har hittat en, men den är så mörk, men ska nog iaf byta bara för att byta!
Vi får se!

Nu ska vi göra en presentation, sen får jag gå hem!
Det gillas!

Puss och kram


magen spänner så jag är KONSTANT kissenödig! Sjukt irriterande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0