Det allra allra värsta!

Det absolut värsta man kan tänka sig, händer faktiskt människor.
Vanliga människor och jag kan inte ens för en sekund föreställa mig hur det skulle kännas.

Skulle man vara stark, skulle man bryta ihop?

Tanken på att förlora sitt barn är så skrämmande att man inte ens BÖR tänka den.

Men det händer att man mister sitt/sina barn eller att man har ett väldigt sjukt barn.

Anna skriver om sin son och hans sjukdom och dom har nu fått ett besked,
ett besked ingen någonsin skulle vilja ha.

Jag gråter när jag läser det, och då är mina känslor inte ens i närheten av vad hon känner.

Livet är inte rättvist

Läs hennes blogg och gör en insats du också!


Kommentarer
Postat av: mia

ja usch mig skulle ni få spärra in på västerviks mentalsjukhus om jag inte hunnit ta livet av mig innan om jag förlorade Alicia... så fruktansvärt..

2010-01-29 @ 13:32:25
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Mamma

Såååå hemskt!!! Varför??? kan man undra, när allt väl verkade bli bra?? Ja man vet aldrig vad som väntar en, tur är väl det!!

Lider med mamman

2010-01-29 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0