Fattar ni??!!

Bara ett litet förtydligande!

Bara för att jag typ konstant klagar över min graviditet, så betyder det inte att jag inte är glad och lycklig över att vara det.
Tvärtom, jag längtar och vill ha detta överstökat, inte bara för att bli av med alla krämpor utan faktiskt få ta del av det lilla pyret som faktiskt får mej att stå ut med detta
HEL-VET-E.

Jag är mycket glad och ibland kanske jag låter otacksam att jag är gravid.
Jag har tur som är gravid, det tog faktiskt nästan ett år efter det att vi slutade med p-piller innan något hände.

Nu gökade vi inte med massa ägglossningstest o.s.v utan vi kände mer att blir det så blir det. Alla har det inte så tyvärr!

Nu har jag i alla fall en fruktansvärd huvudvärk, men så länge det inte är kräksjukan så är jag rätt glad i alla fall.

Puss och kram!







Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du låter arg!!! Någon som retat upp dej? Klaga måste man!! I alla fall tills någon lyssnar och förstår!!! Det bara är så =) Puss på dej

2010-01-19 @ 20:12:50
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-20 @ 00:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0