försovning, bästa chaffisen och grattis...

Nu är jag framme i mönsterås. Att resa tar på krafterna ska ni veta.
Jag är helt slut!
Har i varje fall åkt med världens bästa bsschaufför.
SJUKT TREVLIG. Han sa välkommen till alla och skämtade och hade sig.
Sånt uppskattas, jag satt bara och log vare gång någon steg på bussen
Kom ihåg att gratta syster nu också!
Så hörs vi lite senare, eftersom jag försov mej ser jag ju ut som hej kom och hjälp mig och dö!
Det tar ju även sin tid att göra mej vacker!
Puss o kram!
Lycka till idag älskling med rummet!
love u!


Kommentarer
Postat av: Madde, Melkers mamma.

Haha, tack coach ;) Jag har också en obh nordica dock 5 år gammal hahaha :P kanske dags för en ny?

2010-01-30 @ 19:41:05
URL: http://enolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0