Hellre dör jag.

God morgon mina underbara vänner!

Idag är det fredag, och fast att dagarna i sig har gått sakta, så har ändå veckan gått fort! =)


Idag börjar ju som sagt mitt nya liv, ingen coca cola. Hon sa visserligen att jag skulle dra ner på det i veckorna, men ja ska ändå inte dricka. Man vill ju inte få någon diabetes.

Det roliga är att jag hade planerat att jag efter denna veckan skulle sluta helt med att äta onyttigt. Men det fick jag börja med lite tidigare alltså.

Vad gör man på helgerna, på kvällen. Om man inte äter godis och dricker läsk. Helt ärligt!?
Vatten?
Nötter?

Hellre dör jag!
Det blir helt enkelt så att sova bort helgerna, någon lyx ska ja ändå ha.

Smell u later!


Kommentarer
Postat av: tekå

du kan ju göra dig en god fruktsallad... gott...

2010-01-15 @ 08:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0