Jag är trött......

Idag är jag trött på att vara tjock.

Jag är trött på att ha stora tunga tuttar,  och trött på att bära runt på en stor mage som är i vägen vad jag än försöker göra

Jag är trött på att mina kläder är obekväma, och att min kondition är kass

Jag är trött på att tycka det är långt att gå 50 meter till bussen och jag är trött på att behöva pusta ut efter varje trappsteg

Jag är trött på att få förvärkar så fort jag anstränger mig, och att alla ställningar är obekväma

Jag är trött på att ha ont i magen, ont i rumpan och en hals som sprutar eld

Jag är trött
på att alltid vara hungrig och trött på att ingen mat är mättande nog

Jag är trött på att vara trött, jag är trött på att klaga

Jag är trött på mina egna ljudeffekter på allt "ansträngande" man gör

Ja, fan vad jag är trött på att vara tjock...
Jag vill ha en bebis, och jag vill ha den NU! (bild tagen v 32+6)





Inspiration och en del av listan tagen av en annan mycket trött gravid kvinna ;)

Kommentarer
Postat av: Lea * med bebis i magen

Fina magen!



tack för dina snälla ord! Vi hörs av snart!

2010-01-19 @ 13:21:45
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0