jag kan inte vända mej i sängen

God morgon!

Har inte hänt så mycket idag. Har faktiskt haft mest ont. Helt ärligt!
Natten har varit sjukt jobbigt för mitt revben gör fruktansvärt ont. Jag klarar knappt av att vända mej i sängen. Tar mej typ 10 min.

 På vägen till bussen fick jag ont i nede delen av magen. Alltså riktigt ont, utan att ha gjort något.
Efter lite googlande är det nog att ev bebben försöker fixera sig lite. Så då är man lugnad där!

Idag sker inte så mycket, ovanligt trött, dock ändå i GOD TID till jobbet! =)

Vi hörs lite senare vänner!
Puss kram!

Kommentarer
Postat av: mia

ja den känslan e ju för härlig.. ilande o massa från nedre regionerna.. så mysigt snart har du me en liten snuffs.. jag kan vara barnvakt direkt =)

2010-01-22 @ 10:07:44
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: sg

har du inte kollat upp ditt revben än?,kram sandra

2010-01-22 @ 10:38:27
Postat av: Emmelie

SG: Näe för dom kommer inte göra något åt det i alla fall. ska se vad barnmorskan säger nästa vecka. Men inge kul alls!

Mia: har inte du fullt upp med din tjej?=) Vi kan bytas av. haha, när dom skriker får du dom och när dom är glada har jag dom. Deal?

2010-01-22 @ 12:47:32
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0