matt och vädjan

Helt sjukt!

Efter att jag pratat med mor i över en timme, frös ja så jag hoppade in i duschen.
Vet inte vad som hände där, men när jag kom ut är jag helt matt och mina ögonlock är typ halvvägs ner.

Försöker hålla ögonen öppna för R:s skull. Men detta håller nog inte i längden. Ska se om ja kan få honom sömnig också, så kanske han vill lägga sig och sova han med.




Imorgon hinner ja nog inte blogga om detta, så jag gör det nu!


Min baby sister fyller 18 år imorgon (lördag)

Så kan inte ni alla mina underbart snälla läsare anstränga er och gå in på www.johannalewandowski.blogg.se och skriva grattis imorgon

Då blir hon väldans glad!
Kom igen, jag hade gjort det för er skull!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart vi kan!! och vi ska!! göra det =)

Puss

2010-01-30 @ 10:29:20
Postat av: Johanna

de läser dåligt hörru :P

2010-01-30 @ 10:39:51
URL: http://www.johannalewandowski.blogg.sei
Postat av: Ann-Sofie

Klappat och klart. Din syster kommer att få många hälsningar idag med en så omtänksam bror som du... Kram och ha en bra dag!!!

2010-01-30 @ 11:00:16
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0