My baby sister

Nu när man börjar komma upp sig i åren, så börjar man ibland tänka till.

My baby sister fyller 18 år på lördag.
18 ÅR!!

Hon är 7 år yngre än mig, jag var där när hon var otroligt gullig när hon var liten, när hon var jobbig och ville följa efter mej vart man än gick eller gjorde.
När vi delade rum och hon lyssnade på svingelskogen


Nu helt plötsligt ska hon klassas som vuxen, hon får dricka alkohol, medan en annan sitter här och fortfarande känner sig som typ 18-19. Trots att jag faktiskt fyller 25 år i år. GALET!

Jag får ju fortfarande visa legg om jag köper ciggaretter. 7 år sedan jag blev 18.
Jag kan fortfarande åka på halva på stadsbussarna (ja kanske inte nu när ja är på tjocken men innan det)

Varför känns det alltid som att man själv stannat i växten och att alla andra hinner ikapp?




Fröken uppnosig =)
Baby sister!


Kommentarer
Postat av: Kia

Haha, vuxenpoäng till dig! Välkommen i klubben.

2010-01-28 @ 09:43:29
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0