Onödigt att veta om mig...

Onödigt vetande

1: Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år? Så bra som möjligt. Familjen ihop hållen, nog ett barn till och att jag trivs på jobbet.

2: Hur länge har du bloggat? Jag kommer inte ihåg exakt, började på aftonbladet, sen blogg.se, sen slutade jag ett tag, sen började jag på finest.se och nu blogg.se igen. Senaste är 1 år här på blogg.se i alla fall.

3: Varför börja du blogga?  Trenden var ju att blogga, så jag hängde på J
4: Har du någon fobi? SPINDLAR, herregud vad rädd jag är för dom

5: Har du syskon ? Yes, storasyster Maria, Lillasyster Johanna

6: Vad är det bästa enligt dig med din blogg ? Nu när jag fått fler läsare så är det roligare att blogga. Framför allt när man fått många kommentarer.

7: Har du bra självförttroende? Med mitt ansikte och min kropp. NEJ!

8: Var bor du ? Jag bor i Norrliden,Kalmar.

9: Gillar du bananer? Det funkar när man är hungrig.

10: Vilken är din favoritblogg? Jag har en hel del jag följer. Så jag slår till med http://www.isabellsandberg.blogspot.com/
11: Hur gammal var du när du piercade dig? Kommer faktiskt inte ihåg. Naveln var precis när jag fyllde 18.

12: Skostorlek? Runt 37-39

13: Vad skulle du gjort om du hade en sista dag kvar på jorden? Jag hade nog supit skallen av mej eftersom jag är riktigt rädd för att dö.
14: Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner? Shoppat! What else! Nej men rest utomlands, betalat alla skulder, gett en hel del till min familj så dom kan betala sina skulder. Skaffat körkort. Sånt man vill göra men som kommer ta tid att göra.
15: Hur många besökare har du på en dag i snitt? Väldigt varierat just nu. Har inget bra snitt! Men det går uppåt

16: Vad vill du bli när du blir stor? STÖRRE. Och det har ju inträffat nu. Haha!

17: Spelar du nåt instrument? Fiol =) I typ två månader, sen la vi av. Valpen min är den enda låt jag kan.


Kommentarer
Postat av: mia

valpen min.. hahah jo den har jag madrömmar om än..

2010-01-19 @ 19:39:54
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Mamma

Ja tack gode gud för att du inte fortsatte med fiol =) Du har andra saker du är bättre på!!!

Puss

2010-01-19 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0