smärtan till trots

Smärtan till trots så fick jag massor gjort ikväll.

Jag har bytt krukor, bytt gardiner, och då även strukit dom. Slängt i en tvätt, hängt upp denna. Jag byggde ihop lådan, la i R:s sista saker i denna och satte fast den (så gott ja kunde i varje fall)

Jag har även bloggat lite grann under tiden.

Låter kanske inte som speciellt mycket men i min lilla värld har jag uträttat stordåd! FÖRSTÅR ni!?

Min sambo är dock trött och tittar på film, hade inte tid för mej. Schyrre!

Jag har ju dock min bamse, bamse är min katt. Han är pappas favorit och har sina egna speciella drag. Han blir alltid mycket gosigare när R är borta. Dock VÄGRAR han att ligga i knät. Så han springer fram och tilllbaka här på skrivbordet, han lägger sig på tangentbord, han lägger sig bredvid, men TOTAL VÄGRAR att komma ner i knät!
Knäppa katt!

Nu ligger han här och tittar på mej, och kurrar högt som tusan. Sötnosen min!



Nej dags att släcka ner, mitt arsle gör fruktansvärt ont! Typ som r*vkn*llad (inte för att jag vet hur de känns)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0