snabbt snabbt och snabbare

Ett riktigt snabbt inlägg!

Var egentligen bara uppe för att hämta vatten, men datorn har någon slags makt över mej som jag inte kan styra över! :)

Men jag kan ju inte slita mej när ni besöker mej så flitigt, och jag måste ju försöka hålla kvar er på ett eller annat sätt!

Nu tänkte jag bara säga godnatt, imorgon ska jag duscha innan jobbet. Sjukt jobbigt men upp ska jag till vilket pris som.

Imorgon ska vi träffa ny person på jobbet också, eller ja ny och ny
Spännande hur som haver!

Sov gott vänner!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Levi

Mysigt! Vet ni vad det blir? Allt bra med magen och så?

2010-01-20 @ 22:28:02
URL: http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0