Tova- my idol!

Min nya idol heter Tova.

Tova bor i kungsholmen och var gravid precis som jag. Hon hade BF (beräknad förlossning) för ca 1 vecka sen.

Helt plötsligt så skriver Tova ett blogginlägg med rubriken CHOCK CHOCK CHOCK CHOCK OCH LYCKA.

Då har människan förlöst sitt barn på toaletten hemma. Människan märker knappt att hon öppnar sig 10 cm i underlivet. GALET!

Makalöst, sjukt avundsjuk, både på det faktumet att hon har sin bebis nu och att det var typ som en walk in the park för henne. HUR ofta sker det? Precis!

Läs hennes förlossningsberättelse HÄR och be gärna en bön för att jag får det minst lika bra, om inte bättre. Men gärna på sjukhuset, inte hemma i badrummet. Blir så slabbigt då!

Skriv grattis också, då blir hon glad! =)



Min bebis verkar inte vilja komma ut ännu i alla fall!
Återkoppling på tävling kommer imorgon tänkte jag!





Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Levi

Hihi ja inte lätt att hinna med kan jag tala om! :) Så fin mage du har! När har du bf?

2010-01-20 @ 21:33:43
URL: http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0