Världsrekord i ordblindhet eller bara otroligt korkade?

Detta fick jag i min skräpkorg. Ibland läser jag vissa mail, för skojs skull. Gillar att utmana ödet med virus och grejer. 
Så fick jag detta:


Hoppas ni ser bilden, men dom skriver att jag är nära att vinna en resa till mallorca. Allt de behöver är min mailadress.

1. Dom har mailat detta TILL min mailadress
2. min mailadress står i mailet (det inringade)

Antingen är dom dumma i huvudet eller så håller dom världsrekordet i ordblindhet.
Jag skulle ju tippa på det förstnämnda.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Levi

Okej, nej sånt vet man ju aldrig! Vi visste att vi väntade en pojk! :)

2010-01-21 @ 12:31:26
URL: http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0