Vad är lycka för dig?


Lycka är när man får på sig skorna på första försöket  (bonus lycka om man inte är dunder varm efter)

Lycka är när man hittar rollo kolor på ikea MED FYLLNING för 15 kr påsen . (köpte 3 st, varav en redan är uppäten)

Lycka är när man har besöksrekord på bloggen

Lycka är när man gör en redigering i sin bloggdesign och det funkar på FÖRSTA försöket

Lycka är när man upptäcker att ett nytt avsnitt av t.e.x brothers and sisters har kommit ut

Lycka är när man byter vecka i graviditeten

Lycka är när min sambo kommer hem tidigare än vad man förväntat sig! ♥


Detta är vad som gör mej lycklig just nu, vad gör er lyckliga?





Kommentarer
Postat av: martina

du och jag har samma godissmak! vet du hur länge jag har letat efter rollo kolor med fyllning!! måste genaste bege mig till ikea! e de gula kolor som de va förr? aså pappret?

2010-01-10 @ 19:46:44
Postat av: emmelie

JAJEMEN! dom har ju haft de röda hur länge som helst och jag har gått där och svurit att dom inte kunde ha dom gula istället. Hehe! Men nu hade dom. MASSOR! Fick räcka med 3, kändes lite pinsamt, framför allt när man är gravid. ja menar HELLO CRAVINGS =)

Du kan ju köpa ett par påsar till mej med, du är ju så smal, du kommer lättare undan. plus att då har du en anledning att träffa mig din tönt!

2010-01-10 @ 20:27:36
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0