dessa katter och detta barn....

God midnatt almost!

Min katt sitter utanför min sovrumsdörr och krafsar och vill komma in. Han höll på att driva mej till vansinne förra natten och jag planerar inte en favorit i repris

Nu sitter han dock utanför dörren och mjauar, väcker han lilleman vrider jag nog nacken av honom. I NEED MY SLEEP!! (ironi)

Den andra kissen är ute på vift, min mor ringde och sa att hon hört två katter bråka, jag ber till gud att det inte var vår kisse!

För övrigt har vi haft en bra dag jag och Winton. Han har varit på bra humör, han har vänt sig från mage till rygg (enbart för han hatar magläge) han är inte ett dugg intresserad av att vända sig, däremot stå är hans favorit!

Tror han håller på att få tänder, för jävlar i min låda vad han gnor och har sig. Vår lilla skatt har humör för säkert tjugo ungar. Han blir så arg, har han på film som jag tänkte lägga upp imorgon så kan ni få se!

Imorgon kommer svärmor och hennes kille, så det är vad helgen bjuder på! Dessutom kommer mannen hem och det brukar oftast vara positivt ;)

Nehe om ja ska ta o knoppa, så man får lite sömn, lilleman vaknade vid kl halv fem imorse. So u never know när han vaknar...

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0